wtorek, 30 maja 2017

fotoksiążka Saal Digital Polska






Dzięki uprzejmości Saal Digital miałam możliwość przetestować ich fotoksiążkę. Postanowiłam, że będzie to zbiór moich ulubionych zdjęć.    


   


                                             
 Album układa się w specjalnej aplikacji, która jest bardzo prosta i czytelna. Ustala się w niej wszelkie szczegóły techniczne tj. rozmiar, rodzaj okładki, ilość stron .                        
Następnie przechodzi się do kreatora układu zdjęć, można to zrobić samemu, można także zaufać automatycznemu rozkładowi. Do wyboru jest wiele kolorowych szablonów, z których można skorzystać. Ja zdecydowałam się na „minimalistyczny”.    
                                          
Po niezbyt skomplikowanym procesie projektowania fotoksiążka jest gotowa do zamówienia.         Na album czekałam 5 dni, co  biorąc pod uwagę, że wlicza się w niego zarówno czas wykonania jak i dostawy, uważam za bardzo krótki czas.
Okładkę oraz powierzchnię  stron wybrałam matowe i jestem bardzo zadowolona z tej decyzji. Najbardziej obawiałam się jakości wydrukowanych zdjęć, ale okazało się, że moje obawy były zbędne, gdyż zdjęcia wydrukowane na grubych stronach wyglądają dokładnie tak, jak na moim komputerze.                                                                                                          




Jeżeli chcecie posiadać wysokiej jakości fotoksiążkę, to firma Saal Digital, jest warta polecenia. Dziękuję Saal Digital Polska za umożliwienie mi przetestowania tego produktu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz